Odsavaci pistole

jozem@volny.cz jozem
Středa Březen 17 14:22:53 CET 2004

> No tak pred tydnem jsem to z kolegou resil (digitalni
> opsciloskop). Chceme pouzit obycejne citace, jsou docela i
> rychle. Schema bych vam poslal az v patek (prijedu domu a kolega
> to uz doufam prekreslil do eaglu). Milan Malich

Skuste se podivat na http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=277
tam je popsana geneze jednoho LA - od mixu k?asika+CPLD az po konstrukci
zalozenou pouze na CPLD.

Tento LA neni v podstat? probl?m upravit na DSO - "jen" doplnit ADC a
vstupni obvody

Nechci Vas odrazovat, ale pouziti beznych citacu asi nebude to prave
orechove - srovnejte si cenu CPLD, jeho rychlost a jednoduchost DPS s tim co
stvorite na klasickych obvodech.

Tim Vas nechci odrazovat, ani netvrdim, ze to neni mozne.

S pozdravem
MK