Odsavaci pistole

CRAY craycz
Středa Březen 17 14:22:52 CET 2004

zdravim

ja osobne doporucuji WDD 80V od WELLER  stoji sice kolem 19 000,- coz je vice ale urcite se to vyplati
 pokud hodne odsavate tak to ocenite co se tyka jak vykonu tak i dodani nahradnich dilu, spolehlivosti
a vydrze, takove CS 7000 jsem odrovnal za 1,5 roku
bezne s ni odsavam i 16 vrstve plosne spoje a to u jinych by jsem nemel sanci
dodava je www.pan-el.cz  a kdyz se domluvite urcite si ji budete moct vyzkouset

jinak meli pred nedavnem akci s WMD 1D za 26 xxx ,-  ktera umoznuje pripojit vsechno prislusenstvi jako horkovzdusne pero (krasne se s tim sundavaji SMD a pri trose sikovnosti i mensi plcc )
nebo 80W !!!!!!!!! pajeci pero
a odsavaci pero

ja osobne mam WMD 3 a nemuzu si na ni stezovat stoji sice nejakych 50 xxx,- + odsavaci pero + pajeci pero+ horkovzdusne pero  takze celkem neco k 70-80 ale je to kvalita a osobne by jsem nevolil jinak
pouzivam ji kazdy den a chodi spolehlive

 David Kucera
 Vyzkum a vyvoj HW
 ISA,PCMCIA,DIMPC,USB,VHDL,PIC,ASM,X51

 Ke Stadionu 804