RE: PIC18F458 & MPLAB simulátor

Pavel Korensky pavel.korensky
Středa Březen 17 14:22:48 CET 2004

No, patrn? proto, ?e kdy? ?teme PORTC, tak se do n?j zapisuje hodnota z
pat?i?n?ho pinu. V p??pad? portu C p?es Schmitt trigger. A pokud je na tom
pinu n?co z periferie, tak se to p?i ?ten? PORTC objev?. Alespo? u sch?matu
pinu je to uvedeno u spodn?ho klopn?ho obvodu - RD PORTC.

Alespo? takhle to ch?pu na z?klad? obr?zku z datasheetu 18F458.
Kdybych cht?l ??st obsah v?stupn?ho latch, musel bych se pod?vat na stav
LATC.

Alespo? takhle to ch?pu j?. Jak jinak by se dalo v simul?toru zjistit, co se
vlastn? d?je na samotn?m pinu.
Tak?e IMHO CCP1 v simul?toru funguje a ECCP1 nikoli.

Zdrav? PavelK