Jaky Xilinx...???

Milan Malich kulich.bulich
Středa Březen 17 14:22:46 CET 2004

No, j? nechci p?sobit jako ?karohl?d nebo nedej bo?e kazi?uk. Ale vzhledem k
tomu, ?e u? n?kolik let je m?m v??n? nedokon?en?m projektem logick?
analyz?tor schopn? prov?d?t stavovou anal?zu alespo? do 100 MHz, zaj?malo
mn?, zda n?kdo nena?el geni?ln? ?e?en?.
J? jsem za ty roky pomalu dosp?l k n?zoru, ?e je nejjednodu??? si ten
analyz?tor prost? koupit a soust?edit se na jin? ?koly.
Kdy? se ohl?dnu zp?t, je to i lacin?j??...

Zdrav? PavelK