Usporne zarivky

Jiri Drozd jirkonf
Středa Březen 17 14:22:42 CET 2004

Kdyz budete hledat na netu najdete DS k U813 coz je nahrada (nebo spis
kompatibilni) za U664 take od TEMICu kde je to primo specifikovano ze SIP
chodi od tech 60MHz a DIP od tech 25MHz. Akorat nevim zda ma ta 664ka take
vyvod na nastaveni deliciho pomeru. Ta 813 umi delit 64/128/256 podle napeti
na vyvodu c.5.
Je mozne ze uz se nedela ani ta 813. Pisu to jen kvuli dostupnosti DS.

Podle mne to souvisi s usporadanim vyvodu a umistenim cipu v pouzdre.

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.431 / Virová báze: 242 - datum vydání: 17.12.2002