monitor ADI Microscan

michek@email.cz michek
Středa Březen 17 14:22:41 CET 2004

Ano, to chapu.

Prekvapilo mne spise to, ze starsi typy se na tom
chovaly rozumne a ty novejsi PIC proste uz maji
problemy. Kdyby se mi to stalo hned jak jsem ten
kablik kdysi stvoril (celkem to bylo od programatoru
k pinum odhadem 25 az 30cm plocheho kabelu),
urcite bych ho zkratil hned, ale kdyz neco roky
pouzivate a najednou to nejede, zacne clovek
premyslet opravdu o ledascem - napr. o nefunkcnosti
nove zavedene podpory novych chipu :). No a kdyz
Vas v tom pak nekdo z konfery utvrdi, ze ta podpora
opravdu nefunguje a starsi pouzivane chipy jedou jak
maji, nemate moc duvodu neverit a experimentovat
s kabelem. Ze byl kabel delsi nez by rozumne byt mel
se vsemy problemy s tim souvisejicimi, to je jasne.

Tedy slo mi hlavne o to, ze pokud nekdo nebude moci
ony novinky naprogramovat pomoci IC-PROG, at take
mrkne na ICSP kabel. Mne to ted s 5cm kablikem slape
jak hodinky, tedy ten soft je funkcni a to je asi ten
nejdulezitejsi poznatek.

Jinak to ale s dlouhymi spoji nebyva tak hrozne, jak
by se nekdy dalo predpokladat. Mam desku skoro 30cm
dlouhou, na jejimz pocatku je AT89C51 a na zbytku
porty (jeden vedle druheho) namapovane do prostoru
externi pameti dat. Taktovane je to na 12MHz a beha
to bez problemu. Tedy jiste mate pravdu s problemy
na delsich privodech a je nutne to nepodcenit. Uz bylo
ale vice chyb, pricitanych delsim privodum a nakonec
bylo vsechno jinak, tedy zase tim nemusime lidi desit :).

V kazdem pripade Vam za Vasi poznamku dekuji a preji
Vam a cele konferenci co nejlepsi mozny novy rok.

--
Jiri Bezstarosti

----- P?vodn? zpr?va -----
Od: "Vaclav Danecek" <danecek@mbox.dkm.cz>