8051 ASM or C

Jan Rehak Jan.Rehak
Středa Březen 17 14:22:41 CET 2004

Take prispeji svou troskou do mlyna. Jen z druhe strany programatoru.
Z LPT1 pres kabel asi 120cm dlouhy do programatoru kde je 7407. S
kabelem pro skener v pohode chodi, s kabelem pro tiskarnu 150 cm
dlouhym nechtelo. Podezrival jsem redukci z Canonu pro tiskarnu na
25pin pocitacovy. Az vcera jsem to odzkousel s kabelem pro tiskarnu
dlouhym 10m a tou samou redukci. Ono to v pohode funguje. Chyba je
zrejme v poctu vodicu v kabelech. V tom 150cm kabelu je redukovany
pocet vodicu, zeme je tazena jen jednim vodicem. V tom 10m kabelu je
25 vodicu a kazda zem je tazena zvlast. Zrejme tento pocet vodicu se
zemi dela stineni ostatnim vodicum.

Preji pekny novy rok.
Radek

Reklama: