IC-PROG a PIC12F6xx.

Jiri Bezstarosti jiri
Středa Březen 17 14:22:41 CET 2004

Zdravim,

To co popisujete (databaze overenych prikladu, rutin a reseni)
pripravujeme pro zakazniky, kteri si koupi RD2 kit.
Jeho soucasti je seriove cislo, kterym se bude mozne dostat do secure
oblasti, kde budou pribyvat dalsi volne priklady.

Ja vim ze to je hnusne propagovani komerce na zaklade jednoho kitu,
jenze to, aby kazdy priklad nekdo fakt vyzkousel a overil, ze zije
neco stoji, takze zpocatku to budou platit uzivatele RD2 Kitu..

Nicmene cenu cca 1500 Kc za hotovee zelezo, 2xCD se SW a papirovou 40.
strankovou docela podrobnou dokumentaci povazuji stale za dostatecne lidovou..

Ostatnim doporucuji http://www.programmersheaven.com/ kde toho lze
najit spoustu a zdaleka nejen v C pro MCU...

Hezky Den
                                               Jan Rehak
--
HW server