MCU

robert.feranec@levi-systems.com robert.feranec
Středa Březen 17 14:36:21 CET 2004

tiez sa mi paci, ze nikto nie je zastancom jedneho typu :)))
Ako uz niekto spomenul ... priklanam sa k nazoru zacat .. a potom pridete
na to, ze je to
vsetko vlastne takmer o tom istom (menia sa len pdfka do ktorych potom
neustale cumite :)
... nieco ma naviec henten .. nieco zas tamten ... :))

Ja ked som zacinal ... stiahol som si navod na postavenie jednoducheho
programatora,
kupil si PICko s FLASHkou, otvoril od neho pdfko a pustil sa do blikaca :))
(mozno mam niekde
este ten adresar co obsahuje vsetko na com som vlastne zacal .. je to
pravda uz trochu strasie (na internete
su uz urcite jednoduchsie a lepsie vecicky), ale to hadam nevadi ... )

Nie je na to potrebny ziadny specialny navod pokial vam nie je cudzie
programovanie v assembleri
a pojmi ako register, port, akumulator ... tak to zvladnete hravo. :)
Ak nemate az taky prehlad o tom, ako to vlastne v nutri funguje, mozte si
pozret napr. na stranke
http://dsplab.elf.stuba.sk .. a potom VZDELAVANIE ... su tam prednasky sice
z DSP procesora, ale mozno
vam pomoze aj to ... :) ..