Bluetooth

robert.feranec@levi-systems.com robert.feranec
Středa Březen 17 14:36:21 CET 2004

Hmmm ... dufam, ze niekto robi s Bluetooth.
Chcel by som sa opytat na nejake info ...

Mate niekto skusenosti s tymi Bluetooth - USB zariadeniami?
Pokial som spravne pochopil, medzi pocitacmi to nahraza USB kabel,
to je jasne. Ale co ak chcem mat na jednej strane USB-Bluetooth
a na druhej Bluetooth+ine zariadenie ako PC ... konkretne pri prenose hlasu
(USB-Bluetooth <-> Headset) ... ten softver na PC dokaze zabezpecit taketo
spojenie?
Bude sa to potom ten headset v systeme tvarit ako zvukovka?

Neviete niekto, kde by sa take zariadenie USB-Bluetooth <-> Headset
(v systeme sa musi tvarit ako zvukovka) dalo zakupit?

Mozno by to vedeli nejaky predajcovia .. ak to tu niekto predava ..
Dik za info ...
   robo