MCU

Pavel Celeda ceba
Středa Březen 17 14:36:21 CET 2004

Ahoj,

Wednesday, July 31, 2002, 9:26:34 PM, Jaroslav Lukesh pise:

JL> nechal jsem se po 13 letech p?esv?d?it ?e uCU maj? pro bastl??e n?co do
JL> sebe a za??t znovu. Sice nejroz???en?j?? je (snad) PIC, ale j? naopak
JL> hled?m co by v ?esku bylo nejlevn?j??.

Ja ked som sa rozhodoval medzi PIC a Atmel51, pozrel som si dokumentaciu
k nim a ich instrukcnu sadu. Zistil som, ze PIC nie som schopny prezut
bez usilia vacsieho nez maleho, Atmel mi sadol, tak som zacal s nim.
Teraz pomaly zacinam laskovat s AVR a tiez sa to da. Podotykam, ze to
mam cisto ako konicka a robim s uC nieco tak raz za pol roka, cize
interval dost dlhy na to, aby som zase vsetko zabudol ;-)

--
Jindro