MCU

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:36:16 CET 2004

Naprosty souhlas, stejne jako s nedavnym podobnym prispevkem od p.
Bezstarosti. Ona totiz nejvetsim problemem je lenost, spojena s neschopnosti
(oboje vzajemne zacyklene) a s tim spojena stale natazena ruka (pripadne
ochota leccos ukrast, hlavne SW apod.). Mam dojem, ze rada studentu takto
proexistovava zivot - neni to nahodou nejake reziduum bolsevismu? Vidim to
trochu i na svych detech, ktere byt jeste nejsou studenty v pravem slova
smyslu, tak tuto "nakazu" od spoluzaku obcas nosi domu a je znacny problem
proti tomu bojovat - je to jak rakovina...

Jirka

----- Original Message -----
From: "Snail Instruments" <snail@iol.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Friday, August 02, 2002 10:59 AM
Subject: RE: MCU

> Drive si pry chudi studenti vydelavali kondicema a muzicirovanim po
nocich. Mozna se Vas nasledujici poznamka netyka konkretne, ale schvalne -
zkuste si nektery mesic vest zaznamy, kolik utratite za mobil, za McDonalda
& spol, za cigarety, za pivo, vino, rum ci hasis (dle zalozeni). Nerikam, ze
se od zitra musite stat poustevnikem, nicmene rezerva by se mohla najit.

> Uz jsem to psal nekolikrat - naucte se alespon trochu anglicky, cim vic,
tim lip (texty pisnicek se nepocitaji :-). To vam OTEVRE internet. Netvrdim
ze tam je vsechno, ale zvlaste z elektroniky je tam toho hodne. Vic nez
dokazete za cely zivot vyzkouset (skoda :-).

> V konferenci je rada lidi ochotnych pomoci, ovsem musi jit o konkretni
otazku. Vyber procesoru bez uvedenich dalsich parametru zarizeni neni
jednoznacny, v podstate je jedno, s cim zacnete. Hlavni je vubec zacit.

> Vhodny je procesor, jehoz programovaci algoritmus je publikovany a pro
ktery tim padem existuji jednoduche podomacku vyrabene programatory. Casto
je to jenom par odporu a tranzistoru. Elekticky mazatelna programova pamet
usnadnuje praci. Moznost uploadu pres seriove ci jine rozhrani je jeste
lepsi, i kdyz mozna pro zacatecnika neni uplne pruhledna.

> Pripadne napiste take vice o svoji situaci, kolik tak muzete investovat,
jake vybaveni uz mate. Urcite neco spolecnymi silami vymyslime.