MCU + DSP

Pavel Krejci krepa
Středa Březen 17 14:36:15 CET 2004

> Mate pravdu. Byl objednan TMS a dosel TMX s tim,
> ze uz je to prodejni verze. Nicmene i tak stala v dobe
> koupe tahle hracka 8000 a z projektu seslo. Bylo to
> myslim koupene pres EBV a pokud si to dobre pamatuji,
> muze se u nas valet tak odhadem pul roku.

Jo prodejni verze to je, nicmene u TI "TMX" vetsinou znamena,
ze to jeste neni vychytany. Vzdy tam mivaj chyby a na dost z nich
ve verzi TMX nebyva ani doporuceny 'workaround' nebot
'will be fixed in next revision'. To je to, proc se mi obecne nechce objednavat
TMX verzi. Ja ted uz dlouho cekam netrpelive na procesory rady C5500
konkretne 5509:

Jenze porad je to ve fazi TMX a erra jsou 69strankove pdfko. :-((((
Taky to uz prodavaj, ale v definici TMX stoji, ze neni plne testovana a
ze si nemuzete stezovat, protoze je to bez zaruky.

Jinak kolem toho 6414 je asi 26 chyb (coz asi vite), z nichz nejlepsi perlicka je podle me tahle:
Improper RESET may DAMAGE the device. :o)))
Ikdyz to uz ma byt v 'nejnovejsi' revizi opravene.
Mimochodem jako mate revizi?

Pavel Krejci

P.S. parametry TM*VC5509 - no reknete sami neni to parada?
Vetsinu periferii (MMC/SD,MS) se tady kdekdo snazi napsat softwarove.
Tady je to hotovka a jeste zbyde cas na poradnou praci :o)))

6.94-ns/5-ns Instruction Cycle Time for 144-/200-MHz Clock Rate at 1.5 V
Dual Multipliers [Up to 400 Million Multiply-Accumulates per Second (MMACS)]
8 Blocks of 4K ? 16-Bit Dual-Access RAM (DARAM) (64K Bytes)
24 Blocks of 4K ? 16-Bit Single-Access RAM (SARAM) (192K Bytes)
32K ? 16-Bit One-Wait-State On-Chip ROM (64K Bytes)
Two 20-Bit Timers and a Watchdog Timer
Six-Channel Direct Memory Access (DMA) Controller
Up to 3 Multichannel Buffered Serial Ports (McBSPs)
Up to 2 MultiMedia Card/Secure Digital (MMC/SD) Serial Ports
Up to 2 Memory Stick(MS) Serial Ports
USB Full-speed (12 Mbps) Slave Port With Isochronous Transfer Support
Real-Time Clock (RTC) With Crystal Input, Separate Clock Domain, Separate Power Supply
2-Channel (LQFP) or 4-Channel (BGA) 10-bit Successive Approximation A/D