USB konektor

Jakub Slajs xslajsj
Středa Březen 17 14:36:12 CET 2004

> Nemam ovsem ty konektory na plechove krytce rostu pocitace.
> Nevite kde to rychle a, pokud mozno, levne sehnat?

Ja jsem zrovna minuly tyden kabel s konektory kupoval a platil jsem 101 Kc vcetne DPH.
www.alzasoft.cz: Kabely a konektory - USB kabel s 2 konektory ze zakladni desky
(prodejna v Jatecni ulici u Holesovicke trznice)

> Jsou nejake rozdily v zapojeni u ruznych zakladnich desek.

Zpravidla to byva nasledovne (alespon ja to tak mel):

board	kabel

1 2	Vbus (+5V)	- cerveny
3 4	D-		- bily
5 6	D+		- zeleny
7 8	GND		- cerny
9 10	Shield		- cerny

Ale obcas se vyskytuje i jine zapojeni (prodavac me dokonce upozornoval abych to nejprve promeril multimetrem), rozhodne
neuskodi se podivat do manualu k boardu.

S pozdravem,

Jakub Slajs