USB konektor

Jindrich Vidensky prospecta
Středa Březen 17 14:36:11 CET 2004

Ahoj,

Monday, August 5, 2002, 1:52:15 PM, ladmanj ladmanj pise:

lvc> nikdy jsem nemel zadnou USB periferii a tak mi nevadilo, ze USB
lvc> nemam z desky vyvedene na panel. Na desce jsou klasicke dvourade
lvc> kolicky pro dva kabely.
lvc> Nemam ovsem ty konektory na plechove krytce rostu pocitace.
lvc> Jsou nejake rozdily v zapojeni u ruznych zakladnich desek.

Ja som sa stretol s dvomi typmi zapojenia, samozrejme som mal vzdy
opacny konektor. Da sa to ale rychlo prehadzat, tenkym srobovacikom sa
vysunu pliesky von a nastrkaju podla potreby. Odporucam odmerat
voltmetrom na zakladnej doske, kde je GND a +5V a po pozreti sa na
HWBOOK by nemal byt problem.

--
Jindro