Napajeni uC z autoelektriky - TRANSIL

tsvach tsvach
Středa Březen 17 14:36:11 CET 2004

Pokud se tam nedostane nic po zemich tak bych tam dal
pro jistotu jen pojistku a transil  18V napajeci vstup. Varistory byvaji
pomale.

Tahle to vypada docela dobre. Kondiky do 500mikro obvykle mnohe
vyfitruji. Jen pozor na ESR. Co nejmensi. Pak i dobre filtruji
zpetne ruseni. karamika paralelne je samozrejma. Nezapomente to
povesit na klickem vypinane napeti.