Co je to za CPU?

Petr Krc pekr
Středa Březen 17 14:35:51 CET 2004

> T?eba v http://www.pselectronic.cz/home.htm jsem je videl skladem.... On
> kazdy kupuje v GM, v GM nebo v GM a ostatni prodejny jako by nebyly - nic
ve
> zlem, to je jen takovy povzdech...

Mate pravdu ze to je samy GM. Tyhle "obycejne" veci se tam totiz
kupuji dost dobre :). Fakt jsem se snazil a ledacos obvolal, ale tohle
mne nenapadlo, tedy diky za tip, zkusim.

Ale mate pravdu, ze pobocky GM jsem obvolal samozrejmne vsechny 2
v CR nezaplavene a na nektere obchody jsem si ani nevzpomel ...

BTW, neni to ale jen GM, za minuly tyden (ci dva) jsem nakupoval u:
Snail Instruments, Ryston, Macroweil, S-hobby, Compo, Spoj a v GM :))).
Pred povodnemi ASIX a HT Eurep a mam objednavku u Elatec.
A mozna jsem (neumyslne) jeste na nekoho zapomel.

Staci to na mou obhajobu ? :)))

Jiri