PIC18F support

Jaroslav Rybarik rybarik
Středa Březen 17 14:35:51 CET 2004

> Vazeny pane, prominte, ale neodpustim si jistou narazku: nevim
jak je to ve
> vasi firme se sofware, ale pokud je mi znamo, tak ani jeden z
produktu ktere
> jste tu jmenoval(wfw311, winproxy, winroute, pegasus a jiste
spousta dalsich
> produktu jako stare verze office a excel) nejsou zdarma a pokud
si spocitate
> naklady na tento sw

   Souhlasim, ja jsem nerekl, ze je to gratis, ale v pripade toho
printserveru jde o stare Wfw311, na ktere si skola (v soucasne
dobe jsem zamestnancem skoly) kdysi koupila licenci a uz je
pouziva jen okrajove (na nekolika bezdiskovych pocitacich se
spousti ze site). Pegasus mail je freeware. A vykonny freeware.
Treba tady ve skole se pouziva na postu, protoze spolupracuje s
Novellem. Ja nevim jestli to Outlook umi, nejsem spravce site.
Matne si vybavuji, ze stary Exchange to umel.
   Winproxy ani Winroute neni zadarmo, ale take to neni produkt
Microsoftu, takze by to mohlo byt stejne (nebo alespon
srovnatelne) bezpecne jako Linux.

   Ja take nejsem "zaryty odpurce" Linuxu, jenom chci podotknout,
ze to jde i bez nej. Co je platne, ze Linux je zadarmo, kdyz si
firma musi najmout odbornika, aby ho nainstaloval a vyladil...
Potom nezaplatite za software, ale za praci (a pocitacova firma
si uctuje 400Kc za hodinu).

P.K.

P.S.: Mimo konferenci muzem diskutovat o Windows vs. Linux, ale
uz to sem asi zacina patrit cim dal min.

ZDARMA a RYCHL? zas?l?n? SMS z www.posliSMS.cz