Ethernet + RJ45 => optika

Landa Martin Martin.Landa
Středa Březen 17 14:35:46 CET 2004

    | __      | __      |      __ | __      |
+2V |/  \     |/  \     |     /  \|/  \     |
 0V -----------------------------------------
-2V |     \__/|     \__/|\__/     |     \__/|
data|    0    |    0    |    1    |    0    |

Takovyhle by teda mel byt prubeh komunikace ethernetu s RJ45 (teda jestli jsem to pochopil) a pokud se nic nevysila je tam 0V a cas od casu se vysle puls aby se zjistilo je-li neco pripojeno.

RJ45        |  100Ohm        +/- 2V

                50Ohm
                50Ohm

ML