Tlumivky SFT52501.

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:35:46 CET 2004

>To jenom pro ilustraci, aby si nekdo nedelal iluze, ze z tisicovky
procesoru se vyrobci zatoci hlava,
>predstavenstvo svola mimoradnou valnou hromadu a tam se vsichni
zpumprlikujou sampanskym na
>oslavu takoveto mimoradne objednavky :-)

Na webech nekterych vyrobcu je primo cudlik pro objednavku 1000+ ks apod.
Tedy verim, ze nektere firmy Vam to poslou a verim i tomu, ze se nektere
tak malou objednavkou asi zabyvat primo bez distributora nebudou.
Proste existence moznosti objednani u nekterych vyrobcu primo pres web
napr. stylem nakupniho kosiku mne vede k uvaze, ze pri potrebe nejakych
par tisic ks by to uz nekde slo i primo od vyrobce, ovsem pokud neputuje
ten nakupni kosik k distributorovi - i to je mozne. Kdyz si uvedomite
naklady
na pracovni silu, ktera tyto druhy zbozi muze po 1000ks posilat, jiste bych
si ja konkretne nenechaval takove "male tisicove" objednavky utikat a
psychicky
kazdemu ukazoval, at si zmacke, ze neni nic jednoduzsiho a to drive, nez se
podiva jinam ke konkurenci. Objednavka ihned je totiz vetsi jistota ze
prodam.

Ale treba to na webu maji jen tak pro paradu, aby rec nestala :).

--
Jiri Bezstarosti