Ethernet + RJ45 => optika (a Ronja)

Landa Martin Martin.Landa
Středa Březen 17 14:35:43 CET 2004

Ono to prakticky ani neni nijak jinak proveditelne a taky proc kdyz je uP to
schopen zmerit dostatecne presne. Navic se da takhle urcit okamzite i
smernice krivky (jestli stoupa nebo klesa) tedy tendence.

Ja jsem tedy v tom starem otackomeru mel za tim tvarovacem jeste fazovej
zaves, ktery mi nacitane impulzy nasobil sedesati a vlastni citac meril jen
jen 1/100 vteriny. Tim jsem dostal vysledek ve tvaru 99.9 v tisicich
ot./min.
Je to smesne ted kdyz to cele zvladne jeden svab za 100Kc. Ja tam mel tipuju
takovych 20 TTL.

RadekCX