Ethernet + RJ45 => optika

Pavel Hudecek pavelhudecek
Středa Březen 17 14:35:40 CET 2004

Od: "Landa Martin" <Martin.Landa@pvt.cz>
> Nemohl by jste mi poskytnout nejake schema ci odkazy na Vase reseni.

Zkousel jsem to asi pred 2 roky, nedokumentovano.

> Nebylo by lepsi ten signal +/-2V pomoci frekvencni modulce namodulovat
> na nejakou nosnou frekvenci treba 90MHz a bak by +2V odpovidalo

Bylo. To jsem delal potom, ale nedokoncil (lenost)...

> 100MHz, 0V 90MHz a -2V 80MHz? Byla by vubec ledka ci laser
> schopen blikat takovou frekvenci?

Jsou takove. Napr. ty, co se pouzivaji ve vypalovackach na DVD
chodi do 2 GHz.

>  A co prijimaci fototranzistor nebo

Fototranzistor je neuveritelne pomaly.

> fotodioda?

S tim neni problem (spise je problem sehnat takovou,
ktera by neumela alespon 200 MHz).

> Me se vali doma jen dva lasery z ukazovatek a jeden infra
> LT026MD z laserovky.

Lasery v ukazovatkach jsou pomale. Ovsem optika
se hodi (ja jsem koupil takovej ten modul z GM,
kladivem a hrebikem z nej vymlatil puvodni diodu
a sverakem zamacknul novou...).

Pavel Hudecek
http://www.diametral.cz