OT: Prijimaci pohovor

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 14:33:53 CET 2004

Myslim, ze to zbytecne pitvate. Zpravidla staci par spravne polozenych
otazek a odfiltrujete 3/4 lidi, kteri nemaji poneti, co vlastne ta
prace obnasi. Takove totiz byva slozeni uchazecu o jakokoliv praci. O
zbytek se postarate v pohovoru apod., tady uz normalnimu podnikateli
bez tymu psychologu a tajnych agentu pomuze jen vlastni intuice resp.
"socialni inteligence".

Schopny uchazec v tomto pripade nutne musel o rezistoru nekdy v zivote
alespon slyset, domysli si o co jde a nejak to rekne.

Ales Prochaska