OT: Prijimaci pohovor

auro auro
Středa Březen 17 14:33:35 CET 2004

Necht?l jsem rozpoutat polemiku, ale 5 z?jemc? z 20ti nem?lo z?kladn?
teoretick? znalosti o elektrice (a? m?li elektromaturitu) a jako zam?stnavatel
nebudu platit za n?co (dou?ov?n?), co m?la ud?lat ?kola. Ono sta??, co se jim
mus?m narvat do hlavy, aby mohli d?lat, co je pot?eba (t?eba ?kolen? na 50tku
/nojo, slaboprouda? ji "nepot?ebuje", ?e jo/).

howgh!!!!

havraj1.edu@mail.cez.cz p??e: