OT: Prijimaci pohovor

havraj1.edu@mail.cez.cz havraj1.edu
Středa Březen 17 14:33:01 CET 2004

Proste chces nekoho nachytat na slovickareni. Sqjele.
Ano, dnes je moderni napr. rikat kylicnikum oxidy. Myslis, ze starej chemik
pouziva tento novejsi termin??
Stejne tak v nasi branzi stale pouzivame slovo "odpor" pro soucastku i pro
fyz. vlastnost a kazdej vi o cem je rec. Nigdo nemachruje s rezistorem.
Gdyz se negdo takhle zepta tak ho akorat poslem do rit* aby nevyskakoval! :
-))

Raven

Moje prvn? ot?zka na p?ij?mac?m pohovoru byla "co je to elektrick? odpor?"
pokud odpov?d?l uchaze? jinak, ne? ve smyslu "fyzik?ln? vlastnost materi?lu
br?nit pr?chodu el. proudu",  d?l jsem se s n?m nebavil. (aby n?kdo
nevyskakoval - sou??stka se naz?v? rezistor)

Andy Jancura p??e:

> Ahojte,
>
> rad by som sa spytal tunajsieho osadenstva na nasledovnu temu a to na
> prijimaci pohovor. Nezaujima ma ako sa ma spravat potencionalny uchadzac
> post vo firme zaoberajucou sa vyvojom a vyrobou elektroniky, skor to ako
by
> ste sa spravali ako zamestnavatelia. Ako by ste zostavili pohovor a ake
> kriteria by ste pri volbe toho ci onoho uchadzaca zohladnili?
Predpokladam,