RE: Dešťový senzor

Jakub Šerých serych
Středa Březen 17 14:31:41 CET 2004

Ja mam porad naopak predstavu, ze senzor je v miste, kam se za sucha nemuze svetlo dostat a naopak za mokra tam diky odrazum uvnitr kapky (viz odkaz na duhu, ktery jsem posilal svym prvnim mailem), nejaky ten fotonek doleti. Co si nedovedu predstavit je, jak to delaji s kapkami na jedoucim voze. Ty prece musi byt turbulentnimi proudy vzduchu totalne zdeformovane, takze o kulickach, se kterymi se pocita u duhy, si clovek muze nechat jen zdat. To je ale podle mne duvod, proc je kolem cidla nekolik LEDek kolem dokola.  Teoreticky by prece stacila geometrie 1xLED 1x fotoelement.

					Jakub Serych