Re: nižší otáčky 1-faz. motoru

jan žižka jan_zizka
Středa Březen 17 14:31:22 CET 2004

jestli m?? z?jem, m??eme to probrat mimo konferu (p?r sklen?k? jsem ji?
zareguloval pro zahradnick? z?vody /kdysi/ a p?edpokl?d?m, ?e pro
rostlinstvo zm?na politick?ho ??du neznamen? nic). je toti? jedno, jestli
reguluje? sklen?k o 1om ha nebo o 1om m2.

----- Original Message -----
From: Sula Milos <milos.sula@oku-su.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Monday, April 08, 2002 9:22 AM
Subject: Mini klimatizace

> Cau
> rozhodl jsem se udelat si takovou malou klimatizaci do maleho skleniku (1m
x 25cm x 40cm) pro tropicke rostliny rizenou nejspise nejakym ATMELem s AD
prevodnikem a multiplexovanym analogovym vstupem pro mereni vlhkosti,
teploty, osvetleni a s moznosti automatickeho zalevani . Bohuzel s timto
nemam moc zkusenosti a potreboval bych poradit
> 1. Co pouzit na umele osvetleni ? Potreboval bych nejaky zdroj svetla
ktere se co nejvice  podoba spektru slunecniho zareni
> 2. Co pouzit jako zvlhcovac ? Zda sahnout po ultrazvukovem
piezoelektrickem zvlhcovaci nebo staci cerpadlo + malinka tryska
rozprasujici vodu