nižší otáčky 1-faz. motoru

Masnica Lubomír masnica
Středa Březen 17 14:28:42 CET 2004

> To neni pravda. Poslouchal jsem vinyl Josef Vobruba: Variace (1974)
> a pak totez zakomprimovany na 128kbps. To druhy bylo hrozny. Ve
> vinylu bylo trochu hodne vysokofrekvencniho sumu ale ten tam
> nevadil. Mel verny zvuk a nastroje se lepe rozlisily nez u 128kbps
> mp3. Pak jak by vypadala 96kbps.

Zalezi cim jste to komprimoval, protoze neni MPEG jako MPEG. Jsou
programy ktere komprimuji strasne rychle a kvalita nestoji za nic a
obracene. To same plati i u videa. Z tech nekvalitnich muzu jmenovat
Xing a kvalitni je napr. l3enc.exe (nevim presny nazev). Na 128 sice
trosku je poznat ze je to komprimovane, ale na 196 uz tezko rozeznate
co je original.

> Je. MPEG s libovolnym datovym tokem je ztratovy a ztratovost je
> tezce zavisla na obsahu snimku. Spravne by se to melo vysilat
> bezeztratove komprimovany, ale to uz je jednodussi to analogovy
> vysilani.

To na DVD urcite nekoukate... protoze takova CT1 ma daleko vetsi
datovy tok nez samotne DVD.