Digi sat

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:30:59 CET 2004

| Odes?latel: Jakub Slajs <xslajsj@seznam.cz>
|
| Muzete to nejak rozvest? Do dig. satelitu nevidim ale ta predchozi
informace se
| mi prilis nezda. MPEG-2 videostream se koduje v rozsahu 1-15 Mbps (pouze
video)
| a bitrate z vasi strany tezko muzete ovlivnit. Navic mam takovy dojem, ze
minimalne
| CT [1|2], Prima a TV3 pouzivaji satelit (prostrednictvim fy Czechlik) pro
distribuci
| sveho signalu na terrestrialni vysilace takze i analogove vysilani
vychazi ze stejneho
> [...]

Jsou videt i na CT, zvlast kdyz je porad s titulky. Moji rodice bydli v
miste, kde maji primy pohled na vysilac. V dobe analogoveho vysilani (pred
8 lety to vsak skoncilo zavedenim mnohem horsiho signalu z Kabel+) byl
obraz perfektni, byly videt detaily vlasu, travy,listi a pod. Po prechodu
na digitalni vysilani je obraz jeste horsi i z toho kabelu. Kdyby ti
pitomci na nove umeli pouzivat studiovou TV techniku, tak by meli lepsi
obraz nez ted ma CT.

Zdravi JL.