Digi sat OT

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:30:59 CET 2004

| Odes?latel: Jakub Ser?ch <serych@panska.cz>
| Ne, to je, jako bych audiofilovi tvrdil, ze kvalitne udelana klidne i
| 96kbs MP3ka je lepsi nez original koupenej vinyl. A to mu teda s klidnym
| svedomim tvrdit budu!

No tak to jste to neposlouchal p?es slu?n? gramofon. J? si na gramec p?idal
dal?? ram?nko co mi sm??? desky. Sice pak ta deska nejde p?ehr?t za sucha
(teda jde, ale stra?n? ?um?), ale ten po?itek z desky co ?um? tak, ?e ?um
gramo p?edzesilova?e je u? v?t?? (p?esto ?e ho m? pod 90dB, zkusili jste
paraleln? ?adit vstupn? obvody zesilova?e 16x?), nelze popsat.

Zdrav? JL.