Zkusenosti s MU ALpha?

Jiri Libra jlib7328
Středa Březen 17 14:30:34 CET 2004

No, ja delam trochu s Atmel AVR a tam jsem si zvyknul vsechno testovat v AVR
Studiu, v tom softu jde ten assembler krasne debugovat a testovat. Real-time
se s tim sice nevyresi, ale zatim mne to bez problemu stacilo. AVRkovej
assmebler si nemuzu vynachvalit, pise se mne v nem nejlip ze vsech
assembleru, co jsem kdy zkusil.
Jirka