Zkusenosti s MU ALpha?

Marek Pavlu marekpavlu
Středa Březen 17 14:29:08 CET 2004

Tak s timto nazorem zcela souhlasim, protoze jsou lide, kteri vubec neberou
v uvahu,
ze program by mnel fungovat za vsech okolnosti a tam kde to neni mozne
musi byt bezpodminecne svazan velmi konkretnimi podmikami.
Casto narazim na kod programu jineho autora, a to i v pripade jazyku nejen
pro
PICy a spol, ale i PC, kdy autor vubec nerespektuje veskere mozne stavy, ve
kterych se
program muze vyskytnout. Potom se clovek divi, jak to nekde mohlo fungovat.
Nikomu se nechce nad problem sednout, zamyslet se a predstavit si mozne i
nemozne.
Neni divu, da to praci a hlavne cas. Ja sam preferuji navrh kodu do
posledniho detailu,
tak aby to behalo napoprve, ale samozrejme ve vsech pripadech to nejde.

Marek Pavlu