GNU GPL (was RE: Linux router (mirne OT))

Josef Hlavac joe
Středa Březen 17 14:30:11 CET 2004

Zdravim.

Dnes jsem se stavil v ASIX (koupil jsem si 2ks chipu
pro USB<->RS232 po 200 bez DPH) a bavili jsme se i
o emulovani.

Jak mi bylo sdeleno, je mozne tam prijit a hrat si s emulatorem,
tedy si tam klidne zkusit neco odladit. Jinak ochota se kterou
jsem byl obslouzen byla prikladna a lide velice prijemni. Hezke
bylo i peclive zabaleni integracu, abych je transportem v kapse
neposkodil.

Po navsteve jsem si tedy uvedomil, ze pokud Vas nechaji
si emulator osahat poradne jeste pred koupi (i kdyz jej treba
ani koupit nechcete), bude asi tak dobry, ze se nemaji proc bat,
ze by jej pak nekdo nekoupil. Moznost si ho sam vyzkouset a
Vase vlastni zkusenost Vam pak jiste bude nejlepsim voditkem,
jestli koupit.

Tolik z mych dojmu navstevy u ASIX.
Ale jsou to jen me subjektivni dojmy a tak je take tak prosim berte.

--
Jiri Bezstarosti