GNU GPL (was RE: Linux router (mirne OT))

Vlastimil Pohnetal pohnetal
Středa Březen 17 14:25:54 CET 2004

miteLINUX je SW zalozeny na jadre 2.4., vlastnosti viz pdf soubor na
www.mite.cz
Jsme presvedceni o tom, ze v?echny zdroje jsou GNU/GPL, kter? nam
umoznuji realizovat a volne sirit navazujici dila (jak bylo velmi
spravne uvedeno).

Vytvoreny syst?m nen? prodavan jako "distribuce", je zdarma a samozrejme
muzeme poskytnout  zdrojove texty.

Jsem presvedceni, ze zde nen? nic co by mohlo ohrozovat jeho sireni.
Zajemcum poskytneme i manual k  produktu.

V. Pohnetal

pohnetal@mite.cz
http://www.mite.cz
MITE Hradec Kralove, Ltd.