Digi sat

Michal Grunt michal.grunt
Středa Březen 17 14:28:42 CET 2004

>         Podla toho, co tu popisujete, tipujem, ze sledujete programy UPC
> direct. UPC v snahe znizit naklady, umiestnila na jeden transponder rekordne
> mnozstvo programov, co sa odzrkadlilo rekordne nizkym datovym tokom a teda
> rekordne nizkou kvalitou obrazu. Odporucam si pozriet zahranicne filmove
> alebo sportove kanaly (Napr. Premiere World, TELE+, Canal+ ...) a urcite
> svoj nazor zmenite.

Proc chodit tak daleko? Staci CT1 nebo CT2 ktera ma 'rekordni' datovy
tok pres 7Mbit. To nema ani Premiere, ci Canal+.
Ale je fakt ze kdyz clovek kouka treba na fotbal tak je travnik trochu
maznuty - neni tak detailni jako na analogu ci klasickem pozemnim
vysilani. To co vysila UPC jsou barevny fleky, ne filmy. Navic orezany
do 4:3, bez moznosti volit originalni zvuk...