Digi sat

sirotnik.rastislav@slsp.sk sirotnik.rastislav
Středa Březen 17 14:26:51 CET 2004

	Podla toho, co tu popisujete, tipujem, ze sledujete programy UPC
direct. UPC v snahe znizit naklady, umiestnila na jeden transponder rekordne
mnozstvo programov, co sa odzrkadlilo rekordne nizkym datovym tokom a teda
rekordne nizkou kvalitou obrazu. Odporucam si pozriet zahranicne filmove
alebo sportove kanaly (Napr. Premiere World, TELE+, Canal+ ...) a urcite
svoj nazor zmenite.

	?irotn?k

> Zkusenost: digitalni satelit ma i na 27.5Mbps spatny obraz. Na ostrych
> hranach
> v obraze jsou vlnkovite artefakty. Pri stmivani/roztmivani/mihotani svetla
> se
> objevuje v obrazu dost markantni sum a zrneni. Kdyz je scena s hodne
> jemnych
> detailu (treba zaber na les nebo suchou travu nebo kamenita poust
> osvetlena
> sluncem) a kamera "svenkne", obraz se v jemnych castech (u obzoru -
> malinkate
> [...]

This email has been swept by
MIMEsweeper for the presence of computer viruses.