MAC adresy

Pavel Brychta pavel.brychta
Středa Březen 17 14:27:50 CET 2004

To by ovsem musel mit switche, ktere dokazou ten seznam vypsat ze. Dalsi
vec je ta, ze by to muselo byt PC a kdyz navic se jedna o firmu, ktera
vyviji sitove HW aplikace, tak se da argumentovat tim, ze se proste ladi
a neco se zblaznilo no...To je ale mlaceni prazdne slamy, kdyz budu
chtit skodit, tak zarizeni bude spat a uder udela v noci, nebo naprosto
v nepravidelnych pripadech. Tohle byl konkretni priklad demonstrace
zastanci linuxu, ze i MCS51 dokaze uderit tak, ze linux jde do.....