MAC adresy

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:27:19 CET 2004

On Tue, 30 Apr 2002, Pavel Brychta wrote:

> Assasin51, ktera dokaze sledovat a tvarit se jako MAC i IP adresa
> zadaneho pocitace, tomu postizenemu pak vyskakuje hlaska o konfliktu IP
> adres a kdyz se snazi z jineho pocitace dohledat kolizni stanici pomoci
> MAC adresy, tak to vypada, ze koliduje sam se sebou, to je pak videt
> sitare, jak zmatene pobiha po firme, vytrhava ruzne kabely z
> hubu/switche, aby zjistil, kde se to zarizeni nachazi a tak. Jinak to

Ubohy sitar. Pokud ma ale switche, tak staci pohled do jejich statistiky
a tam si vylistuje MAC tabulku a v ni je na kterych portech ma
registrovanou kterou MAC. Po zjisteni portu nasleduje zjisteni ktera TP
zasuvka je do nej pripojena, dale lokalizace kancelare. Pak nasleduje
navsteva sitare spolu se sefem v one kancelari, rozhovor s dotycnym
a okamzita vypoved....

> ale neni hracka! Nastavenim sledovani treba databazoveho serveru, nebo
> aplikacniho/file serveru, by bylo mozne zastavit provoz cele firmy.

Neni to hracka, zvlast s tim dotycneho vtipalka chyti, nemusi to pochopit
jako vtip.. :-)