MM (OT)

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:27:21 CET 2004

On Sat, 6 Apr 2002, AURO wrote:

> byly doby, kdy ??dn? chr?ni?e nebyly (vyjma HIL) a nebyly smrtj?ky a podobn?
> ?razy. 3f?zov? spot?ebi?e se p?ipojovaly 4mi dr?ty a fungovalo to. ?eby u?
> nefungovala fyzika???? nebo je n?co jin?ho??? Te?e voda do kopce???? Zem?koule
> u? nen? zem?koul?????

Jenze tady se celou dobu mluvi o kombinaci trifazoveho spotrebice a
jednofazoveho v jedne plechove bedne, ktery je pripojen 4mi draty.
A to je problem.

Nakonec to asi budu napajet pomoci dvou traf 220V/20VA s vyvedenym stredem
na primaru na 110V. Spojim dve do serie a z jejich stredu by se ten stykac
mohl napajet. Takove trafo se da koupit cca za 70Kc. Celkem naklady 140Kc