Kontrolni pulsy u vetraku v PC

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:27:20 CET 2004

Zdravim,

nevedeli by jste jakou frekvenci a tvar maji pulsy co lezou z tech vetraku
ktere jsou v PC pripojeny tremi draty ? Odesel mi pridavny ventilator
92x92mm/12V v jednom znackovem serveru a byl pripojeny tremi draty. Podarilo
se mi sehnat jen dvoudratovy, ale ten stroj si pri bootu kontroluje zda se
vetrak toci a kdyz ne, tak zastavi a ceka na klavesu. Vypnout se to v BIOSu
neda, takze je to ponekud nepohodlne - restart se da udelat jen s obsluhou.

Rikal jsem si ze vezmu ne555 a ty pulsy mu na tom tretim drate vyrobim,
at da pokoj. Jen bych potreboval vedet jake bych mel asi delat....