Mini klimatizace

Sula Milos milos.sula
Středa Březen 17 14:26:27 CET 2004

Podle me to snad nejak jde. Kdysi jsem si hral s menicem 24/220V a zkousel jsem k nemu pripojovat zarivku ktera menila intenzitu podle toho jak se menila strida a kmitocet. Ale vic jsem s tim neexperimentoval.

-----Original Message-----
From: Ka?ovsk? Roman [mailto:rkanovsky@csas.cz]
Sent: Tuesday, April 09, 2002 8:17 AM
To: 'hw-news@list.gin.cz'
Subject: RE: Mini klimatizace

-----Original Message-----
From: vicek.radek@ozjc.cpost.cz [mailto:vicek.radek@ozjc.cpost.cz]
Sent: Monday, April 08, 2002 11:32 AM
To: hw-news@list.gin.cz

IMHO pripojim jeste jeden dotaz ktery s tim souvisi.

Lze nejakym zpusobem regulovat linearni zarivky? Nepotrebuji nutne regulaci
1-100% ale treba aby to chodilo alespon od 20% vys. Lze to nejak treba pres
PWM? Ta trubice bude mit ale urcite nejakou setrvacnost ktera se bude do te
PWM motat. Hodilo by se mi to na akvarium kde mam cca 160W zarivek a pro
ryby je to docela sok kdyz to nabehne. Neresi to ani postupne rozsvecovani
trubic. I ta prvni ma snahu ty ryby dost vydesit.

RadekCX

Take jsem nad tim badal, ale asi to nelze. Zarivka bud hori nebo ne. Zkusil
bych udelat nasledujici: Zapojit tam obyc. zarovku. tu rozsvecet od 0 - 100%
pak zapnou postupne zarivky a nakonec vypnou zarovku. Je to jednoduche a
zrejmne to bude dostacujici. Rozhodne to bude levnejsi a jednoduzsi nez
regulace zarivek.

RK