Digi sat

Tutankhamun@hotpOp.com Tutankhamun
Středa Březen 17 14:26:15 CET 2004

Dobrý den,
2. dubna 2002, 11:19:42, napsal jste:

LK> No asi nejdulezitejsi je podpora kodovacich systemu,tj. vestaveny dekoder
LK> a/nebo slot pro CAM(dekodovaci modul) Jde o to, na jake programy se chce
LK> divat. Napr. Czech link a UPC je kodovane v Cryptoworksu... Ja bych vrele
LK> doporucoval neco od Humaxu-IMHO spicka mezi digisaty a hlavne za rozumnou
LK> cenu. Taky se pry dost prodavaji Nokie,ale ja s nima mam jen ty nejhorsi
LK> zkusenosti a navic jsou drahe. Ja bych doporucil Humax CRCI-5500 - vestaveny
LK> dekoder Cryptoworksu + 2x CI slot, moznost upgradu software a konfigurovani
> [...]

Urcite treba pocitat s rozsirenim programovej skladby co znamena slot
na CAM modul. Mozno si poviete v tejto chvili nemam o to zaujem ale
situacia s rychlo meni a za pol roka by ste si aj nejaky ten CAM
kupili. V pripade ze v prijimaci nebudete mat slot na CAM modul vam
nezostane nic ine iba prijimac predat pod cenou a kupit novy alebo sa
uspokojit iba s volne siritelnymi stanicami na co ja by som asi
nepozeral. Integrovany dekoder je iba vyhodou. Je viacej modelov
s roznymi kodovacimi systemami a preto je dolezite vediet co vlastne
chcem prijimat. Urcite by som nekupoval Nokiu.(Moj nazor)

Ja  mam  Humax  CRCI  5500.  CR-Cryptoworks,2xCI-Common Interface Cize
tento  prijimac  ma  vstavany  dekoder  Cryptoworksu  + 2 sloty na CAM
modul.

Momentalne je v popredi Humax IRCI 5400 (vstavany Irdeto dekoder) kde hackeri upravili software
tak,ze je schopny prijimat viacej kodovacich systemov bez nutnosti
dokupovania dalsich CAM modulov.(Irdeto,Seca,Viaccess,Nagravision,Cryptoworks)-to uz je delo.
Nevyhodou je asi cena tychto prijimacov.

U Humaxu CRCI 5500 je tiez moznost softwerom zmenit kodovaci system
vstavaneho dekoderu z Cryptoworksu bud na Viaccess alebo Nagravision.
(Je to asi 20 sekundova zalezitost) a vratit spat to ide tiez.
Podobne sa da šaškovat aj s CAM modulmi.

Ako pisal kolega vyhoda je aktualizacia softu.
Myslim ze tak na uvod by stacilo a ak mas nejake otazky rad zodpoviem.

CRCI 5500-dobra volba
IRCI 5400-vyborna volba

--
S pozdravem,