ronja tistaky

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 14:29:33 CET 2004

At 14:50 2.4.2002 +0200, Tomas Chvatal wrote:

>Ja s SMD i bastlim a mam je radsi nez vyvodove. Do velikosti 0805 se s tim
>dela
>pohodove a kdyz porovnam rychlost (rucniho) osazeni desky SMD versus
>vyvodove, tak jasne vyhravaji smd.

Naprosto souhlasim,0805 bez problemu i pistolovkou,0603 mikropajkou(ale s
tou ja nerad pajim,asi to s mikropajkou neumim,ale me to jde blbe) IO taky
neni problem,s rozteci nozicek 1.27mm pistolkou bez problemu,0.635 uz je
trochu problem, ale jeste se to da.Vetsi problem je spis podomacku udelat
DPS pro takhle huste nozicky. Rychlost osazovani SMD je neoddiskutovatelna.
U nozicek musite v prvni rade vyvrtat diry,pak pri osazovani musite
vytvarovat nohy,trefit je do der,zapajet a ostrihat.Pri tom musite DPS
samozrejmne porad otacet atd. Kdezto pri SMD lezi DPS porad na stole a vy
akorat berete soucastky a pajite.

BTW:p.Kulhavy jako odpurce DPS mozna myslel bastleni do vzduchu.Tak i to
jde,nekolikrat jsem to zkousel,ale na to uz je potreba dost trpelivosti ;-)

BTW2:Ceny SMD vychazeji vetsinou dost podobne,ve velkych mnozstvich spise
levneji nez klasika...
S pozdravem           with best regards
                 EZA-TV Vrchlabi
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
    Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
    543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
    Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv