Fresnelovy cocky

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:26:15 CET 2004

Normalni cocka ma parabolicky tvar a proto je uprostred tlusta. Fresnelova
cocka ma stejny prubeh zakriveni, ale je zubata, takze je vsude stejne
tenka.
Andel

> Dobry den,
> mohl by mi nekdo vysvetlit co to jsou Fresnelovy cocky? Vsiml jsem si, ze
se
> pouzivaji napr.v infracidlech, v solarnich panelech, pro zvetseni monitoru
> ( !!! o tom psali v chipu, viz. "http://
www2.chip.cz/3/show.php?id=5143" )
> ci pro zvetseni uhlu vyhledu na zadnim okne automobilu. Jakou funkci v
> techto aplikacich zastavaji, jak funguji a jake maji dalsi vyuziti?
>
> Dekuji, Martin Falc

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.