Re: odpojovačka baterek

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:26:15 CET 2004

Zalezi na proudu a na pripustnem ubytku. FET nejaky "logic" s nizkym
ovladacim napetim, treba IRL2203N, pro mensi proud IRLD024 a nejakou
podpetovku od PICu, ktera malo zere a pri poklesu napeti shodi vystup na
nulu. Jenze clanek po vybiti a odlehceni zvedne napeti, takze ta zarovka
bude blikat, dokud ty clanky nechcipnou uplne. Mezi tim se setjne ty
nejslabsi zacnou prepolovavat. To vybiti na nulu by u NiCd tak nevadilo, ale
to prepolovani jo.
Andel

>   Nem?te n?kdo sch?ma n?jak?ho jednoduch?ho za??zen?, kter? by
>   odpojilo ??rovku od akumul?toru (4x NiCD) kdy? klesne nap?t? na
>   hranici vybit? ? Aby ty akumul?tory zbyte?n? nebyly ni?eny vyb?jen?m
>   pod hranici.

Ahoj,
nad t?mto jsem taky p?em??lel a co to vy?e?it ?alamounsky?
Vyb?jet do LED diod. S?riov? a paraleln? jich napo??t?m tolik, aby nap?t?
a proud sta?ilo a akor?t p?i poklesu se dioda zav?ela, tak?e nevyb?j? a?
do smrti akumul?toru.

Petr

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.