Link na stranku s popisy IR DO + protokoly

Vaclav Kadoun wendy
Středa Březen 17 14:26:09 CET 2004

On Thu, 18 Apr 2002 jiri@bezstarosti.cz wrote:
> Zdravim.
> Zatim bych mel sadu podprogramu pro PIC a nastavenim
> registru a volanim podprogramu pro 30,33,36,38,40 nebo
> 56kHz si vygenerujete pozadovany pocet period a totez

Dobry vecer,
pod dojmem z techto optimistickych prispevku jsem zakoupil podivuhodne
DO-vajicko od Sony a hned je doma rozebral.. :-) Zde se muzete podivat:
 http://www.ipex.cz/~wendy/sony.htm

Mam v umyslu postavit jedno univerzalni programovatelne DO pro ovladani
moji elektroniky od vyrobcu: Orava, Sony, JVC, Pace.

Pisu o tom proto, ze by se i ostatnim mohl libit zajimavy design tohoto
ovladace, ktery se da jeste obcas sehnat (asi se uz nevyrabi). A nakonec
si dovolim jednu OT-poznamku: diky tomu, ze v zakladne DO je poctive
zelezne zavazi, at polozite ovladac na stul jakkoliv, vzdy STOJI!  :-))

S pozdravem
Vaclav Kadoun