Komunitace po 230V s TDA5051

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:09:48 CET 2004

Ja mam takovy nazor, ze LCD se v dnesni dobe pro nekancelarske pouziti asi
nevyplati. Je drahy (za jeho cenu by byla slusna 19"ka) vetsinou umi poradne
jen jedno rozliseni. Hry si samy prepinaji jiny graficky mod a to by mu
jiste nesvetsilo. Setrvacnost kurzoru jsem ani nijak nepostrehnul. Radeji
bych ty penize investoval do nejakeho znackoveho trinitronu alespon 17".

Martin