LCD monitor

Vaclav Homolka vaclav_homolka
Středa Březen 17 12:09:43 CET 2004

Zdravim,
to s tim roztahovanim a smrstovanim obrazu to take neni tak upla pravda,
nektere LCD to umoznuji pomoci jakesi prepoctove funkce, samosebou na ukor
obrazu:-(

S pozdravem Venca

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On Behalf
Of Robert Vojta
Sent: Wednesday, September 05, 2001 10:15 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: LCD monitor

> Nechci jiz kupovat normalni monitor, ale mam zalusk na LCD, nejlip by mi
> vyhovoval asi 17" aoc LM700, jenomze v tom je prave ten hacek. LCD

Zdravim,
  osobne bych do toho taky sel. Tatik ma doma nejaky LCDcko od Sony, co to
presne je nevim, ale zadne problemy s tim nejsou ani co se gamesek tyce.
Jinak nevim jakeho mate notebooka, ale ja kdyz rychle zahybu mysi, tak porad
vidim jeden a ten samy kurzor :) Dokonce se divam i na filmy na tom
notebooku,
takze nevidim duvod proc by to nemohl normalni LCD panel stihat.
  Jinak k tomu obrazu, nevim jak je to ted, ale ten LCD panel je dimenzovan
treba na 1280x1024 a kdyz tomu date 1024x768 tak tomu zakonite zmenite pomer
X a Y a dale, nebude Vami vytvoreny obraz pokryvat celou plochu LCDcka.
Rovnou
zapomente na veci jako u normalnich monitoru, kde si muzete roztahnout
obraz,
smrsknout obraz, atp.
  Pokud si to koupite, tak doporucuju pouzit originalni kabel od toho LCD
panelu a nestrkat mezi to zadny prodluzovak, prepinac, atp. Mame doma
Matroxe
G450 a ten LCD display od Sony a obraz, co dokaze udelat prodluzovak nebo
prepinac, nechtejte to ani videt. Prodluzovak i prepinac sel do kytek a uz
bych ten panel za nic jinyho na svete nevymenil.

S pozdravem,
                                                            --Robert V0jta