poradte mi pri vybere zostavy

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:09:47 CET 2004

Thunderbird.. ok,
mobo
microstar.. nejvetsi spokojenost
supermicro.. dost dobry, ale bohuzel dost drahy ;-(
asus.. pry super, znam jen z dob T2P4 (to byla fakt bomba :-))
abit.. horsi stabilita, trochu vybiravy na periferky (slabsi PCI)
zida, pcchips.. no comment
pameti - neni velky rozdil v cene na znackove
micron, kingmax, viking.. bez problemu
L.G., NEC, Toshiba.. no comment, za trest :-(
HDD
IBM, Maxtor.. 100% bez problemu, 0 vadnych, IBM volim na rychlost, Maxtor na kapacitu
Quantum.. ted bez problemu, drive (doba 10GB disku) obcas potize
Seagate.. od dob 9GB medalist je to bida az do ted
WD.. drive problemy (2GB-10GB) dnes nevim, problemy byly takove, ze jsem uz nikdy zadny..
Monitory
EIZO.. jdou dolu, ale porad spicka, nekupovat levne modely (hlavne 17ky - F730 apod)
Philips.. tusim, ze maji 3 tridy (bylo to nejak P, B a T), doporucuju nejnizsi vynechat, jinak dobre (17, 19ky)
Targa.. no comment
Nokia.. fakt skoda, ze uz nedela ;-(
AOC.. no, na stole bych to mit nechtel
ADI.. asi jako AOC, Provisty odchazej

Komentare jsem si dovolil na zaklade docela velke mnoziny "vzorku", "bodovani" nevychazi z penez, alebrz s kvality, dlouhodobe stability a bezporuchovosti. U monitoru si rikam, ze co usetrim na monitoru to vrazim do brejli a nasledne skladaci bile hulky :-)

Jiri N.