poradte mi pri vybere zostavy

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 12:09:47 CET 2004

Ohledne MB pro Thunderbirda bych doporucil znacku
SOLTEK.
Ja mam od nich desku s DURONem 650 doma na stole
a jsem spokojeny.
Jsou o neco levnejsi nez superznacky a uz jsem cetl
i nejakou tu chvalu na ne, kterou mohu jen potvrdit.
Jen si vybrat spravny typ - vyrabeji docela dost typu,
tak radeji nejakou bez integrovane grafiky a zvuku.
A co se tyce overclockovani, jsou jejich desky na to
dost dobre pripraveny.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Peter BROSTL [mailto:pbr@stonline.sk]
Sent: Wednesday, September 05, 2001 11:27 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: poradte mi pri vybere zostavy

zdravim,

sorry za OT, ale nemam v tejto oblasti ziadne skusenosti,
prosim poradte mi;
Chcel by som kupit komplet novu zostavu PC, CPU thunderbird 1GHz,
neviem sa rozhodnut, aka zakladna doska ma dobry pomer cena/vykon,
podla akych faktorov mam vyberat?
Dalej neviem aky monitor (17'') Philips alebo ina znacka.
Taktiez na zaver sa neviem rozhodnut medzi znackou HDD.

Prosim napiste mi vase skusenosti, nazory...

Peter BROSTL
pbr@stonline.sk